ulkutom Kızlar selam son 39 gün sizlerin kaç kaldı bebeklerinizin isimleri ne olacak? 🐣🩷🩵 Sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🙏🏻
yokusbebek ulkutom 57 gün var uygulamaya göre. Ama sezeryan olacağı için daha az diyebiliriz 🥹♥️ Akın olacak ismi 🌸
ulkutom Aylaa123 50ye inene kadar hızlı geçiyor 50den sonra tıkanıyor sanki zaman sağlıkla kucağınıza alın çok güzelmiş adı 🩵
Bir_tirtilannesii Aylaa123 Ayy Alaz ismini çook seviyorum Ben Rüzgar Alaz koymak istemiştim oğlumun ismini ama kızımın İsmi nehir uymadığı için vazgeçtim. Sağlıkla gelsin inşallah 💙🙏🏻
Kaderozy ulkutom benim son 17 dediğiniz gibi hiç gecmiyor bu arada benim de oğlum.olacak adını Miran koyacağız
Alar-12 ulkutom senin de çok uzak değil canım 😂😂 uygulamaya göre 28 gün benim normal beklediğim için kestiremiyorum desem yeridir 😂
ulkutom cLearQueen sağlıkla gelsin insallah benimde kızım olucak Allah nasip kısmet ederse duruyu hep çok beğeniyordum çok güzel bir isim gerçekten 🩷
ulkutom kahvesever__ 2. Bebişş ne güzel Allah aratmamış bir kız bir erkek sağlıkla kucağınıza alın insallah 🙏🏻
ulkutom Aylaa123 ay evet sıcaklara gelmemiz kötü hep şey diyorum bidaha yaparsam planlayıp yapıcam son aylar kışa denk gelecek şekilde 😂😂
ulkutom Mrrrve yaa bazen diyorum ki zaman hiç geçmiyor sonra dönüp bakınca ne ara buraya geldik diyorum aslında geçiyor da bizler sabırsızlanıyoruz sağlıkla gelsin insallah 🙏🏻
CanNurdan ulkutom 4,5 yaşında oğlum var adı toprak 🥰 çok uyumlu akıllı bir çocuk. Kızıma hamileyim ona da yağmur ismi koyacağım inşallah sağ salim kavuşurum kızıma da. Doğuma da 160 gün kalmış ama sezaryen olacağı için biraz daha erken olur 🫠
ulkutom CanNurdan toprak da çok güzel bir isim yağmur da birbirlerini dengede tutabilirler isim analizin de öyle okumuştum sağlıkla kavuşursunuz insallah 🙏🏻🤍
Yesimseen CanNurdan bende toprak koymayı düşünüyorum Allah uzun öümürler versin inşallah işimi eşim koydu daha 60 günümüz var bizim de toprak ismini çok beğenen var mı çevrenizde 😌