Kızlar bugün tam 40 hafta olduk bugün kontrole gittik açıklık 2 cm nst sancılar düzensiz bende sadece Belimde sancı hissediyorum doktor git dolaş yürü 6 da tekrar gel dedi bu açıklıkla bugün daha doğum olmaz demi ağrı çk az hissediyorum suni sancı ile filan yapar mı açılma artarsa korkuyorum