100924 Normalde de saçlarım dökülürdü zaten ama hamilelikte dökülmez diye düşünmüştüm 19 haftalık olduk ve başından beri aynı şekilde dökülmeye devam ediyor. Aynı sorunu yaşayanlar var mı normal mı dökülmeye devam etmesi ?
Queen3524 100924 Benim tüm değerlerim normal çıktığı halde kopa kopa dökülüyor dökülme engelleyici şampuan falan hiç biri fayda etmedi şuan saçımda boya olmamasına rağmen kopmuş gibi şoktayım 🫠 7. Haftadayım
Elzemm_ 100924 ewt canm benim de dökülüyordu ama hamilelikte tutam tutam en sonda olmadı 3 gün önce gidip kısacık kestim