Zehraaas Kız dedi 12+3 de beklemiyordum bu kadar erken söyleyeceğini çok mutlu oldum ama bi yandan ya yanlış gördüyse diye düşünüp duruyorum bu haftada öğrenen var mı acaba 😊🙏🏻
huysuz__ Zehraaas bebiş gösterdiyse doğru tahmin için iyi haftası 🌸sağlıkla gelsin cimcime gözün aydın ❤️
Mrrrve Zehraaas Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌼 İlk hamileliğimde 16.haftanın başında öğrendik. Şimdi de öyle olacak gibi. 12 haftalık gittiğimde tahminde bile bulunmadı benim
happyprincess_06 Zehraaas o haftada banada tahmini kız demisti iki hafta sonra tekrar gittim omurga şekli vs kıza benziyor ama net 18de soyleyebilirm suan cok küçük dedi. Şimdi de bilerek oyalaniyrm tam görsün netlessin diye biraz zaman geçiriyorum biraz daha bekleyin bence😊
benim-kalbim-o Zehraaas bende cuma günü gittim 12+4 tü o zaman tahmin yaptı sadece kesin bişey demedi sizin göstermiştir bence kendini yoksa tahmin yapardı sadece 😊
Smyrmz Zehraaas bana da 12+4 te kız dedi 16da gördük erkek 🤣 zaten 12. Haftada söylediği ne kadar kız hissetsem de içime sinmemişti o kadar küçükken anlaşıldığını düşünmüyorum
Canlarrr Zehraaas ilk gebeliğim ikizdi 11. Haftada söylemişti ve doğru çıkmıştı. Şimdi 2. Gebeliğim 3. Bebeğim olacak Allah izin verirse 14 de tahmin dedi gene doğru çıktı
Zehraaas Canlarrr tabi hekimden hekime değişir Benim doktorum çok iyi güveniyorum ve cihazı da güzel gösteriyor bir de garantici biri görmese söylemezdi diye de düşünüyorum