Anonyyim Haftayı geride bıraktık. Henüz bir çatlağım yok ve çatlamamak için 3. Aydan beri bio-oil ve lierac losyonu kullanıyorum. Çatlağı olan hamiş arkadaşlarım sizin ne zaman başladı? Yanıtlarsanız sevinirim
Fasulyelendikk Anonyyim 36. Haftadayım göbeğim alt kısımlarında ve bel kenarlarımda hafif belli belirsiz var krem flan kullanmadım bunlarda olusalı bir hafta flan olmuştur