mucizemgelsin61 Tabi var. Hiç korkutmayin kendinizi. Bana neler neler dediler. İlk 13 hafta düşük olabilir enfeksiyondan dolayı dediler. Sonra enfeksiyon keseyi deler, erken doğum yaparsın dediler. Ki bunu diyen doktorlar. Bu haftaya kadar geldik şükür. İnşallah sağlıcakla atlatırız.
Nioli yağı kullaniyordum ben. Onu kullandigim süre geçiyordu vajinal enfeksiyonum. Kaşıntı, akıntı vs. geçiyordu. Ama bıraktığım an tekrar başlıyordu. İdrar yolu enfeksiyonu geçmiyordu ama. Hiç canınızı sıkmayın, kötü düşünmeyin. Allah’ım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏼🌸