Yatağım çok yüksek değil ama yine bebeğimin boyu kadar var gece uyumadı yanıma aldım emzirmek için eşim olunca karşı tarafa geçemiyor eşim çalışıyor du her ihtimale karşı yastık koydum yanına sen git yuvarlana yuvarlana o yastıkları at düş ordan aklım çıktı nasıl onu kucağıma aldım hatırlamıyorum fazla ağlamadı Allah tan ellerinin üstüne yüz üstü düşmüş ama yüzün de çok şükür birşey yok takip ettim 2 saat uyutmadım kusma göz kayması iştahsızlık vs yok aynı her zamanki gibi hareketleri halâ takip ediyoruz sizin başınıza geldi mi hastaneye götürmedim eşim yanımda olmadığı için 🙁