Kızlar nasıl gidiyor? 🧜🏻♀️
Biz 31+1 olduk. Zaman sanki 30′larda çok yavaş akıyor gibi geliyor 😣
2 gün önce uyurken bir anda sağ baldırıma kramp girmesiyle uyandım. Resmen ağlatacak derecede bir acıydı. Ayak parmaklarımı kramp geçsin diye kendime çekmeye çalışıyorum ama nasıl şiddetli bir kasılmaysa çekilmiyordu bile 🥺 Hala baldırımın içten kasılı olduğunu hissediyorum, yere tam basamıyorum 😖
Bebiş baş geliş pozisyonunda olduğu için ayakları ile sağ kaburgalarıma bastırıyor. Bazen kendimi geriye atıyorum bu nedenle. Zorla dik oturmayı öğretiyor bana arkadaş 😅 Hamileliğimin başından beri hep sağdaydı zaten. Karnımın sol tarafı resmen boş, eski karnım görüntüsünde 😂
Bu arada hastane çantanızı hazırladınız mı? 🏥💼