Dcmavi yani öyle olursa daha iyi olur annemler var ilçede onlarda 1 1 bucuk saat uzaklıkta , arkadasımda cok rahat edemem ama mecbur kalırsam öyle de , en azından 1 saatlik annemlere gitsem dhaa rahat ederim bakayım doktora da bi sorarım inşallah tutunsunda gerisi önemli değil