İyi günler anneler. 22+3 olduk dün çok hareket hissediyordum yatımcaya kadar hareketlerini hissettim. Bel ve bacak ağrım vardı karnıma da biraz ağrı vurdu ama ebe bir şey olmaz normal dedi. Bugün sabahtan beri sadece 1 hareket hissettim. Evham yaptım biraz başına gelen var mı ?