1hamle orkidemm_ canım 2 yıl içinde denediler artık son raddedeydim oldu sonra düşük yaptım şimdi tekrar hamileyim çok şükür ama çok yoruldum o süreçte bende pcos var
fatma4136 klomeni ilk kullandigimda tuttu dusuk yaptim maalesef 4 ay bekledim tekrar kullandigimda cok aukur gebe kaldim 10+3 deyim
Byzz61 fatma4136 benim de ilki tutmadı. 2 ay sonra yani bu ay tekrar deniyoruz. Ekstre yapmam gereken bir şey var mı sizce ?
fatma4136 ben hem ovulasyon testi yapiyordum hemde doktor yumurtlama takibi yapiyordu iki gunde bir iliski oldu ve o sora bol bol havuc tukettim yumurta catlasin diye sonrasi da zaten Takdiri ilahi
Cicekgibibiri Benim 2 denemem de başarız oldu rahim filmi sonrasında ki 3. Ayda gebe kaldım çok şükür