beyzaayiildiiz0606 Zynp-ela6 doğumda hiçbişey hissetmedim belden anesteziyle oldum sezeryanı ilk 2 gün kal hastanede çok zor
Zynp-ela6 beyzaayiildiiz0606 anladım canım geçmiş olsun hemde gözün aydın tekrardan aman hepsi geçiyor yeterki sağlık olsun hepsi unutuluyor
beyzaayiildiiz0606 Zynp-ela6 aynen öyle 7 günde tüm ağrım sızım kalmadı evladımda gayet sağlıklı çok şükür