Canım öncelikle iyi düşün ki iyi olsun, aynı durumu bende yaşadım ki pıhtılasmaya yatkinligim çıktı 9 haftalıkken ilk ignemi kullandim. Senin garip olan 10-20 gün arasında çıkan sonucunun 2bucuk aydır çıkmamış olması bence sen bunu tekrarlat vakit kaybetmeden. Pıhtılaşman olsa bile her zaman bebeği hemen etkileyecek diye bişey yok önceki bebeğinde de problem olmuş olabilir içini ferah tut