nur-can621 bız cok memnun kaldık eşimin hayaliydi piramitleri görmek😇 gidişte gizaya indik ,1 gün piramitleri ve kahireyi gezdik sonrasında sharm el sheik e gectık orada her sey dahil otelde tatil yaptık deniz mükemmeldi tavsiyem deniz tatili yapacaksanız resif kenarı bır otel tercıh etmenız balık cesıtlılıgı mukemmeldi. Dönüş uçağımız da sharmdandı,cok farklı bı kultur kesınlıkle onerırım gıtmenızı