Hilalaydink Merhaba kızlar, transferden sonra belirti hissetmeyip pozitif sonuç alan var mı, ya da sadece ufak bi bel ağrısı yaşayıp biten gibi ? 6.günüm dün bel ve kaşık ağrısı yaşadım ama çok kısa sonra geçti böyle olup pozitifi gören var mı ?
Hilalaydink Derennn700 5.gün embriyosu benim. Düne kadar bir şey yoktu sadece üçüncü gün sol göğüs ucum ince ince sizladı dün de kasığıma bi kramp girdi belim hafif ağrıdı ama çabuk geçti o kadar. Daha önceki transferlerimde daha çok ağrım kramplarım oluyordu, sizde durumlar nasıl ?
Derennn700 Hilalaydink aynen canım benimde beşinci gün embriyosu sol kaşığımda bugün ağrı girip çıkıyor daha önce çok hayal kırıklarım olduğu için vücudumu da dinlemek istemiyorum, göğüslerim her yerim aşırı şişmiş benim ağrı var , inşallah pozitifi görelim sen hangi ilaçları kullanıyorsun
Hilalaydink Derennn700 insallah canım, vücudu dinlememek en iyisi daha önce 2 transfer oldum hep bi umutlandım şu belirti oldu böyle oldu diye ve hep negatif çıktı. Şuan estrofem, clexan iğne ve Progestan iğne ve Zigobiotik f kullanıyorum. Siz neler kullanıyorsunuz
Derennn700 Hilalaydink canım bende estroferm Protestan fitil folik asit d vitamini oksapar iğne protunex iğne kullanıyorum isimleri yanlışta yazmış olabilirim.
Hilalaydink Derennn700 Allah hayırlı güzel haberler almayı nasip etsin insallah ikimize de ve isteyen herkese , emeklerimizin karşılığını alalım insallah ❤️🌺