Hala kusuyorum çok kötü geçiyor 38de sezeryan olucam 1agustos da kontrolüm var 4cü gebelik çok zor geçiyor dayanıcak halim kalmadı 13yasında kızım var 4yas oğlum 2yas oğlum var erkekler çok hareketli hiç durmuyolar ablam var yanımda oda hiç çocuklara yardımcı olmuyor saat kaç olmuş hala uyuyor delirmek üzereyim annem gelicek İstanbul’dan salı günü canımdan bezdim😭