Xxxxci Şuan 97 kg yim 23+4 haftalık hamileyim kasım gibi doğum olacak sizce kaç beden depend yada başka bir öneriniz varsa onu kaç beden almalıyım?
Hulo2105 Xxxxci bence şu an alma kaç kilo alacağım belli olmaz en son bile alabilirsin bedenine göre ben 30. Haftamda almıştım
hyena Xxxxci aynen canım ama az daha bkle 35 ten sonra al kilon net olsun o zaman tam olur çok rahat oluyor normal doğumdan sonra hastanedekiler bebek bezi gibi oluyor onlar rahatsız ediyordu kilot gibi on numara
Xxxxci Hulo2105 o zaman onu en sona bırakayım herşeyi tamamlamak istiyorum ama bunu kestiremiyorum dediğin gibi kaç kilo alacağım belli değil 😖
Xxxxci hyena bende yanımda götürmek istiyorum hastane verirse kullanmak istemiyorum bekleyeyim sona doğru alayım madem 😊
Hulo2105 Xxxxci heryerde var zaten alırsın en son hastane çantanı yapıcağın zaman git markete al koy çantana 🌸
Selvii Xxxxci yalnız bir şey söylemek istiyorum özellikle de sezerysn sonrası çokkkk rahat mükemmel bir şey depent
Xxxxci Ebrarcansu01 ben yorumlardan sonra beklemeye karar verdim 🥲 bence rahat olur kilona göre canım ama bilemiyorum benimde bir fikrim yok 😶🌫
Damlakhrmn Ebrarcansu01 ben 109 kilo ile girdim doğuma ben xl almıştım bana bol geldi sana bosbol gelir 😂
Kittennn Ebrarcansu01 ay valla ben de 79 um 36. Haftadayım ben de xl aldım ama bence olur ya dar olmasın da bol olsun boşver 😂
bubuiledudu Xxxxci benim de kasımda olacak dogumum şuan 58 kiloyum daha 2 kilo aldım doktorum 67 falan dogurursun dedi m falan mı alınır acaba hiç düşünmemiştim sizi görünce aklıma geldi
dhbetul bubuiledudu tam 67 kilo girdim doğuma L kullandım geniş olsun sıkmasın diye sezaryen oldum. Yine de göbeğime iz yaptı ve yaza denk geldiği için çok terletip kaşındırdı bilsem xl bile alırdım. Ne kadar geniş o kadar iyi. Ha m beden bile olur orası ayrı esniyor baya.
Damlakhrmn Xxxxci 109 kilo ile xl aldım bol bile geldi xl den başka büyük bedeni yok zaten olur sana 😂
Xxxxci Damlakhrmn ay bende tahmini o kilolarda olurum zaten en büyük beden XL mış bilmiyordum az önce yorumda gördüm 😅😅
bubuiledudu dhbetul ayy l alayım o zaman ben yaza denk gelmiyor ama olsun inşallah sezaryen da olmaz nasip 🙈