Hanımlar bu hastaneye gidipte doğum ücreti hakkında bilgi alan var mı yada yakın zamanda doğum yapmış olan var mı ilgilenmeleri nasıl oluyor doğum esnasında bende gidiyorum doktorum reşat şeya memnunum ama tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum ücrette bi indirim sağlıyorlar mı doktorunuzla bunun için nasıl bir konuşma yaptımız acaba bilgili bir şekilde gitmek istiyorum şimdiden çok teşekkür ederim 🫶🏻