Gıda sildirme tekniği var, araştırın derim. Ben şu an düşünüyorum. Hatta randevu aldım tam başlıcaktım ki gebe olduğumu öğrendim gidemedim. Malesef kimyasalmış, şimdi bu süreci yeni atlatıyorum yeniden düşünüyorum. Seans süreci 1 ay sanırım, en azından iki ay korunmak lazım ☺️
Diyetisyen falan olmuuor bende