Ben de dün gittim tam 38.haftamdı, kanala girmemiş. 39 da çatı muayenem olacak, o zamana kadar girse keşke ama benim nedense umudum kalmadı 😔 hiçbir belirtim yok benim, ne kasılmam var ne ağrım var ne baskı hissediyorum, hiçbir şey 0 yani… normal doğum yapmayı çok istiyorum 😔