Kızlar benim 2.hamileligim17.haftadayim ama şimdiden doğum korkusu sardı ilkinde normal doğum yapmıştım acilmam kolay olmuştu ama suni sancidan çok korkuyorum ayrıca ıkınamiyorum belki 10 kere ıkındım öyle doğurdum sizce 2.dogum daha mı kolay olur yoksa sezeyan mi olmalıyım sezeyandan da çok korkuyorum