Bahar2210 evet herkes öyle diyor göktug diyince genelde gökçe ismi akla geliyor ama ben nedense ısınamıyorum ya sanki çok eskide kalmış gibi geliyor yani göktugda eski bir isim ama o populerliğini kaybetmemiş gibi, bilmiyorum belkide ben öyle hissediyorum 😊 ben aslında Mavi, Pera isimlerini çok çok beğeniyorum ama onada eşimi ikna edemiyorum 🙈