Kader-46 Kızlar merhaba ya hamileliğimden beri belim ağrıyor ama dünden beri geçmeyen bir ağrım var bacağıma da vuruyor gibi. 2. Gebeliğim bu doğum sancısı gibi değil ama ne yapabilirim bir fikriniz var mı? Doktoruma da soracağım
Fatma_ecem4 Kader-46 ben 30. Hafatdan beri bel ağrısından duramıyorum doktor bı sorun yok diyor baskidanmis sol kalcam ve önde Cati diyorlar ya bacak arası orasına vuruyor yuruyemiyorum 35 haftadayim yarın konturum var ve bı kaç gündür hiç yatamaz oldum korkuyorum doğum der diye inşallah bişey olmaz 😊
Kader-46 Fatma_ecem4 ya benim de işte sol tarafa vuruyor 35. Hafta iyi keşke ben de o vakte gelsem 😭 sağ Salim kucağımıza alalım inşallah