gunesimdoguyor İyi günler kizlar 35+2yim doktor bu cuma gel sezeryana gün vereyim birde açlık safra asitı testini yaptirmami istedi bizde sormayı unuttuk hangi bölümde yaptiriliyo diye devlette yapiliyirmu birde nasıl kandanmi bakiliyo bilen varmı acaba