Kızlar axşamdan nisanm geldi sancı çekiyordum…şimdi doktora gittim 2sm aclman var dedi eve git banyo falan yap gel dedi…biaz daha sancilarimin arasının kisalmasni istiyorum öyle gidicem…sancı zamanı acliş olmasi üçün neler yapa bilirim mm yardım edin