Ece5454 Arkadaşlar bi zararı var mı yarın gitmeyi düşünüyorum da annem bi doktora danış diyor bence bi sorun olmaz ama giden var mı?
mervemurat16 Ece5454 ben doğuma kadar hep gittim bir sorun yaşamadım kimi doğumu tetikler diyor ama bende öyle birşey olmadı
Aylaa123 Ece5454 bazı doktorlar doğumu tetiklediğini söylüyor bazıları bir sorun yaratmayacağını ama hamilelikte genitale ağdanın yasaklandığı çok kişi duydum en iyisi doktora danışmak yada önlem almak
Fundabg Ece5454 ben hep ağda yaptırdım. Jiletle falan uğraşılmaz. Zaten bi yerden sonra göremiyorsunuz. Kendini kasmamak işin gidiş süreni kısaltabiliriz ayda bir değil de 3 haftada 1 gibi
Gokkusagi53 Ece5454 ben kendimi bildim bileli hep permatik kullaniyorum ama tüm bacak yani kasiklarima kadar olan bacagimi agdaya gidiyorum
Ece5454 Gokkusagi53 şuanda nasıl görüp alıyorsunuz permatijle peki ben görmüyorum bazen kesiyorum yanlışlıkla kanıyor
Ece5454 Fundabg şu zamana kadar jiletle aldım hep ondan ağda kasarsın ağrı olur vs yazmışlar şuan 32. Haftadayım ondan korktum açıkçası 36-37 de gitmek daha mantıklı olabilir belki de
Hulo2105 Ece5454 ben ayda bir gidiyorum hatta haftaya gidicem doğuma 10 gün kala gel demişti abla. Büyük rahatlık eğer riskli durumun yoksa bişeycik olmaz
Enfal_06 Ece5454 32 haftalığiz başından beri ağdaya gidiyorum bu hafta yine gidicem ben tüm vücudumu aldırıyorum bişey olmuyor
Anneoluyorummp Enfal_06 Ne kadar veriyorsunuz acaba ben de yeni sordum da sadece bikini 200 dediler normal mi bilemedim
sandraa2 Ece5454 suan 37 haftalığım bi hafta önce sinde kendim evde aldım malesef 2 saatimi aldı 😂 ilk hamileliğimde de almıştım bsey olmadi