Hulo2105 Hacerd bende ferrum içiyorum ilk baş ishal oldum sonra kabıza döndü ayy valla keşke ishal kalsaydım hep hala içiyorum 36. Haftamdayım biraz normalde döndü eskisi gibi kabız değilim
Cansu-2600 Hacerd Ben ishal değilde direk kabız oldum ya hala kullaniyorum halada kabızlığım oluyor 😏
Hacerd Hulo2105 afedersiniz ama bende kullanmaya başladığımdan beri yumuşak diskilama şu 2 gündür ishale döndü anlamadım ne zaman bırakılıyor acaba bu ilac 33+5 suan
Hulo2105 Hacerd bırakılmıyor canım aksine doğuma kadar içiyorsun hatta ben sabah içiyordum sadece değerim düşmüş doktor sabah akşam içiceksin dedi. Eğer değer düşük devam ederse duruma göre damardan demir veriliyormuş. İhmal etme yani iç mecbur