Merhaba kızlar erken doğum riskim var rahim ağzı kısalmasından dolayı bu ilk gebeliğim tecrübesizim karnımın altı kasıklarımda rahatsız edici bı ağrı var bebek de yukarıda göbek hizamda hareket ediyor normal mi acaba ayın 2 sinde hasatneye gidicem her gitimde Dr dinlen diyor ilaç iğne kullanıyorum normalmidir sizce yardımcı olurmusunuz.