Nurbyk0306 Mrb 35+1 haftalık gebeyim kasıklarımda adet olucakmisim gibi ağrı oluyor ara ara yalancı sancimi anlamadım ilk gebeligimde böyle bişey olmamıştı bilen varsa yazabilir mi acaba 🤦🏻♀️
Semihaoyku Nurbyk0306 31+3 benimde aynı kasıklarımda böyle adet olmadan önce olan sancı gibi ağrı giriyo du doktora dedim idrar aldı enfeksiyon çıktı o yapar dedi birde nts bagldi normal çıktı tek kullanımlık toz verdi onu içtim 2 hafta sonra tekrar kontrol var gidecem
myangelson Nurbyk0306 enfeksiyon var mı? Enfeksiyon da çok sancı yapıyor. Düzenli sancı giriyorsa, kasılma varsa doğum sancısı da olabilir
Nurbyk0306 Semihaoyku normalde de zaten idrar yolu enfeksiyonum hiç eksik olmazdı ozaman enfeksiyon olabilir bayagidir kan idrar almadı hastane
Semihaoyku Nurbyk0306 aynen ondan olabiliyor sen yinede gidince şöyle doktora idrar testi ister bakar
Nurbyk0306 myangelson şuan varmı bilmiyorum en son idrar verdiğim de çıkmamıştı yani dünden beri ara ara oluyor dinlenince geçer diye bekliyorum oturuyorum vs geciyo biraz zaman geçince tekrar başlıyor birde mide bulantısı ilaci kullaniyor olmama rağmen hala midem çok bulanıyor😐
Nurbyk0306 Babymom07 olabilir annemde oyle söyledi artık normal diye de mide bulantısı da olunca korktum biraz
myangelson Nurbyk0306 eğer içiniz rahat etmiyorsa bir doktora muayene olun mide bulantısı doğum zamanı olabiliyor enfeksiyonda, yalancı sancida oluyor mu bilmiyorum onu
Gokkusagi53 Nurbyk0306 normal tatlı tatlı vuruyor sürekli ikinma hissi geliyo ikinsam da bitse diye bekliyosun ama bebek doğunca sende yeni doğmuş gibi oluyosun hersey bebek çıkana kadar
Nurbyk0306 Gokkusagi53 evet herkes öyle söylüyor ilk dogumumda normal doğum olarak yatış yapılmıştı 6 cm açıklığa kadr sanciya dayanmistim ama bukadrmiydi ne yalan soyleyim hatırlamıyorum sonrasinda acil sezeryana alındım
Gokkusagi53 Nurbyk0306 yaa kötü deneyim olmuş inşallah bunda normal doğum yaparsın doğum da 4 5 cm de başlıyor ağrı 10 cm de bebek çıkmasıyla birlikte öyle Bi yumusuyosun ki pamuk oluyosun çok hafifliyosun
Nurbyk0306 Gokkusagi53 biraz evet öyle oldu bayağı bir süre kendime gelemedim doğumda bebeğimi görene kadr agladim susturamadim kendimi 🙏🏻
Nurbyk0306 Hastaneye gittim acile idrar yolu enfeksiyonu dedi doktor ilaç verdi birde orda serum taktı teşekkür ederim herkese🙏🏻