derinlesb1 Merhaba güzel Anne ve Anne Adayları , Ben henüz cok yeni hamileyim.. 4 haftalık. Ben Diyete başlayacakken hamile olduğumu öğrendim. Gebelikte Düyet yapılırmı ? Tabikii Saglıklı Beslenerek. Tecrübesi olanlar yazarsa sevinirim ❤️
Merve_kucuk derinlesb1 diyetisyen eşliğinde yapabilirsiniz ☺️ Ben 5 Ağustos dahiliyeye randevu aldım büyük ihtimalle kan değerlerime bakar betada isteyeceğim hamilelik çıkarsa diyetisyen ile o şekilde devam ederim
Aylaa123 derinlesb1 diyetisyen esliğinde hamile diyeti yapabilirsiniz ama mide bulantılarınız başladığında diyet miyet kalmıyor bi yudum ekmek yiyim yeter diyorsunuz 😂😂 kilolu değilim ama güya hamileliğim boyunca sağlıklı beslenip diyet yapıcaktım ilk haftalarda midemi tek bastıran şey patates haslaması makarna ve ekmekti geri kalan herşey hayattan soğutmustu 😂
_mavii_ derinlesb1 ben yapıyorum, gebelik dönemi çalışan iyi bir diyetisyenle devam etmek lazım tabiiki. İlk bulduğum diyetisyen kötü bir tecrübeydi benim için
Babymom07 derinlesb1 canım bende zayıf hamile kalmadım hatta dahada zayıflayıp hamile kalmak istiyordum ama nasip 💕 şu an nasıl yiyorsan aynı şekilde ye sadece daha sağlıklı 🙃 yani kesinlikle ben hamileyim çok yemeliyim diye düşünme bebiş kendi kendine büyüyor zaten karnında ben özellikle 7. aya kadar 8kg aldım dediğim gibi beslenerek. Zaten son aylarda istemeden kilo alıyorsun bebiş aldığı için şu an 35. Haftadayım 13kg almışım toplamda herkes normal diyor. Bu arada benim canım hiç tatlı çekmedi normalde çok severdim kaşık kaşık çikolata yerdim ama hamileliğim boyunca hiç istemedim belki onunda etkisi vardır tatlı şeyler de kilo aldırıyor 🫠
derinlesb1 Kontes001 kahve içiyorum bi sakınası olmaz daha sanki değilmi ? Teşekkür ederim bu arada cevap içim ❤️
derinlesb1 Merve_kucuk umarım herşey gönlünüzce olur 🥹🥰 tesekkür ederim galiba diyetisyene başvuracağım en sağlıklısı o şekilde olur
derinlesb1 Aylaa123 ahhh bilirim , bu benim ikinci gebeliğim. İlkinde kızımda okadar kötü mide bulantısı yaşadımki 12 kilo vermiştim. Doğum yaptığım gün bile kusmuştum
Aylaa123 derinlesb1 ay benim o kadar uzun sürmedi allahtan 4 5 hafta yasadım sadece allah kolaylık versin hepimize 😂
Mii derinlesb1 dikkatli bir şekilde ilerlerseniz ilk ayinizdasiniz zaten kolay kilo verebilirsiniz sağlıkla bir sekilde ben 68 le hamile kaldım 65 e düştüm mide bulantısından şuan 8 aylık hamileyim 68 kiloyum tekrar çok yemedim düzenli sağlıklı şeyler yedim bebekte ideal kilosunda önemli olan çok çok aşırı yemek değil dikkatli bir şekilde ilerleyin eminim verirsiniz yada çok almadan süreci tamamlarsiniz inşallah