mmedinestlms canım ovulasyon testi kullanmıyorsan yumurtlaman hala devam ediyor bile olabilir. 10unda adet gördüysen yaklaşık iki hafta sonra yumurtlasan zaten 24 oluyo. Artı eksi 4 gün desek, sen 20-28 temmuz tarihleri arasında yumurtluyor olabilirsin. Bu yumurta döllenecek, tüğlere girecek günlerce tol alacakk gidecek tutunacak, sonra bücut hormonlar salgılamaya başlayacak, bu hormonlar kana idrara geçecekkk…. Şu an belirti görmen çok mümkün değil. Adet gününe 3-4 gün kala erken gebelik testi uygulayabilirsin. Bazıları 6 gün kala vs de görüyor, benim 3 gün kala çıkmıştı. Diğer tüm belirtilerin psikolojik veya başka hormonel kaynaklı olabilir. Çok istediğin belli❤️ inşallah güzel haberler alırsın, daha akışına bırakıp günğnü bekle ama bence🙏🏻🫶🏻