Merhaba anneler. İlk gebeliğim bazı konularda bilgim yok buradan sizlerden fikir almak için yazıyorum. Geçen hafta pazartesi 37 haftalıktık kontrole gidince doktor bebek iki hafta geriden geliyor son kontrolden sonra hiç kilo almamış dedi haftaya bi daha gel eğer gerilik devam ediyorsa suni sancı ile bebegi alalım. Sırf kilosu haftasına uymadığı için bunu söylediğini düşünüyorum. Çünkü şu zamana kadar böyle bi sıkıntımız yoktu. Yarında kontrole gidicez hala kilosu değişmemişse muhtemelen doğumu başlatır. Ama bilmiyorum ben biraz daha beklemek istiyorum açıkcası kendi sancımla başlamak istiyorum bi yandanda bebişi düşünüyorum kafam çok karışık durumu yaşayanlar ne yapmalıyım ?