Deletedmom431 Merhabalar özelde Doğum yapıp paket alıp ta doktoruna da ayrı bir ücret ödeyen oldu mu ?
Kumral60 Deletedmom431 Mesai disi geldiginde doktorlar ekstra aliyor cogunlukla benimkide 1000 tl alio.
Deletedmom431 Kumral60 peki ben sezeryan istiyorum Allahım kısmet ederse saati günü belli oluyor ya sezeryanın . Benimde Allahtan bişe olmazsa gününde olursa yine alıyor mu çünkü kendi doktorumu istiyorum böyle Birsey duydum da doğru mu acaba 🙈
Mervedrn Deletedmom431 planlı sezeryanınıza uygun gelirse ayeı ücret almıyorlar. Ancak mesai saati dışında acil sezeryan olursa, olduda suyunuz geldi doktorunuzu ameliyata çağırdınız, ozamwn alıyorlar