ftmk Arkadaşlar 30 haftalık olduk 3 gündür özel bölge de ki iç dudak kısmın da ağrı var bu durumu yaşayan var mı çarşamba günü idrar yollarında bakteri değerim yüksek çıkmıştı onla alakalı olabilir mi doktora o gün soramadım ağrı o zaman yoktu
Gokkusagi53 ftmk evet enfeksiyondan olabilir kendini bol bol yıka temiz tut çamaşırını utule giy bol su iç hemen rahatlarsın
Gokkusagi53 ftmk ben enfeksiyon gecirmedim hiç ama tedavisi bu şekildedir pamuklu iç çamaşırı tercih etmek çamaşır ütülemek bol su içmek ayak sıcak tutmak ve kendini bol bol yıkamak çok iyi geliyo