raabiiiaaaa evet canım oluyor doktorum normal oldugunu söyledi rahim buyuyor ve bebek artık buyudugu icin hareketleride artiyor o artikca karin agrisi kasılmalar olabilir demisti🥰 endişelenme yani. Diğer belirtilerimide dersem baş ağrısı ara ara mide bulantısı oluyor tabi 7. Haftamdan beri vardı yeni yeni gecti bulantı.