ayanarta1 korkmayın canım inşallah bir şey yoktur ben dördüncüye hamileyim dördüncüye
4 tüncüye sezeryan olacağım inşallah tabi daha küçük 11 haftalık o doktora bakıyor doktor çok önemli ilkim beni mahvetti belki aylarca iyileşmedi sezaryen yerimi sıkıp iltihap atıyordu ama diğer ikisi maşallah çok iyi geçti çünkü tecrübeli doktorun yanına gittim bir arkadaşım farklı bir doktorun yanına gitti onun dikiş yerleri patladı maşallah benim öyle bir sorunum olmadı doktor çok önemli