Damlao canım ben de 29+2 yim. Bu haftalarda çok hareketli olurlarmış. Gün içinde içimde yer değiştirir gibi hareket ediyor ama belirli saatlerde sanki içerde horon tepiyor gibi sağa sola hareket ediyor karnım. Kilonun etkisi olabilir. Fakat 2 günde bir hissetmen değil de her gün düzenli hissetmen gerekiyor