Gulcan123 Kızlar merhaba,9+5 günlük hamileyim. İlk haftalarda hafif kanamam oldu birazda lekelenmem bu nedenle sabah akşam 200 mg progestan kullanıyorum. İlk başta sağ tarafımda ağrılarım oluyordu iki gündür şiddetli şekilde sol tarafıma bıcak gibi ağrı saplanıyor. Dün tansiyonum biraz yükselmişti bununla ilgisi var mıdır ya da sağ taraftayken neden sol tarafa geçti bu konu hakkında bilginiz varsa bilgilendirir misiniz lütfen endişeleniyorum 😢
bulutunannesi33 Kasık agrısı aslında nrml hamılelıkte ozellıkle baslarnda ama tanısyon yukseklıgı onemlı ıcınız rhtt etsn dıe bence acıle gıdın
Gulcan123 bulutunannesi33 canım tam kasıkta da değil ağrım aslında biraz yukarda bakalım devam ederse acile gideyim teşekkür ederim