Gokkusagi53 Sdyldz96 kullanımı uygun değil diye biliyorum sen kullanınca bebek de kullanmış gibi oluyormuş bunu Bi psikolog ağzından duymuştum
1gulsmacar Gokkusagi53 alakası yok kullanmadığı da hastalandığında bebek daha da etkileniyor yasamis biri olarak söylüyorum gebeliğin en başından beri kullanıyorum şu an 34 haftayim şükür bı sıkıntı olmadı ama dusuk dozda bebeğe zararı olmayan ilaç aliyorum
Sdyldz96 1gulsmacar bana da doktorum. Ben cipralex veriyorum hastalarıma şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım çocukları sağlıklıydı dedi. En güvenli ilaçlardan biri dedi