GE-20 Kızlar merhaba 29+6 dayım bugün rahmime şiş saplanır gibi ağrı girdi ayakta birşeyler yaparken bir kaç defa bu normal mi sizce artık korkar oldum yalancı sancı gibi birşey mi ama rahmimde hissetmiyorum saplanmayı