Eed7 zaten gece yemek yediren gündüz düzenli beslenmemen.ben de aynı haftadayım 57yle hamile kaldım 62 oldum 3 kilosunu ilk 3 ay aldım.senin gibiydim ama çok yiyordum gece acıkıyordum kalkıp yiyordum ama şimdi düzenli besleniyorum.sabah 11 gibi 2 kaşarlı yumurta ya da haşlanmış yumurta yanında peynir yiyorum 2 dilim tam buğday ekmeğiyle. Ogleden sonra muz yiyorum bi tane.ceviz badem falan aksam oluyor.Akşam 6ya kadar tutuyor akşam da yine yemeğin yanında tam buğday ekmeği.sabaha kadar yetiyor.doktorumun dediği bu.beyaz ekmegi çıkar hayatindan aciktiginda da dayanamıyorsun yumurta ye bol bol kiymali kasarli ne bulursan dedi ben de oyle yapıyorum ve şişliğim de gitti 😊