@Damlaozzz merhaba, öncelikle sağlıkla büyütün bebeğinizi:) merak edip okudum hikayeniz beni baya rahatlatti. Salı ben de sezeryan olacağım egepolde. Baya korkuyorum umarım sizinki gibi kolay geçer. Özel sigortam var. Spinal için ekstra para alıyorlar mı biliyor musunuz? Sezeryan sonrası uyususukluk geçince mi çıkarıyor ebeler sondayı? Uyuşukluk geçmeden çıkarın desem çıkarırlar mi? Baş ağrısı ve mide bulantısı sonra oluyor mu,onun için önlem aldınız mı?