Ebalp evde beklemek yerine güzelce hastaneye gidip gerekli kontrol ve işlemlerin yapılması daha güzel ve rahatlatıcı.. sevmediğimiz erkek doktor da olsa yine de hastane ortamı daha güvenilir, evde ne olacağını bilemeyiz.. risk almayı sevmem ben, hem belki süreç başlar olana kadar sabah olup kendi doktorun gelir zaten.. evde acaba deyip beklemek yerine en güzeli hastaneye gitmek diye düşünüyorum, ilk doğumumda sabah 6 gibi gittik ve 10 da bebeğim çok rahat bir şekilde doğdu, üstelik aşırı bir sancım açılmam yoktu veya fazla suyum da gelmemişti ama iyi ki gitmişim, süreç hızlı ilerledi... evde olsam bilemezdim ben