Begumsen 18 haftalık olduk henüz bir şey hissetmedim, sizler kaçıncı haftada hissettiniz bebeğinizi (ilk gebelik bu arada )🌸
Bebemiz Begumsen ben 18. Haftada hissettim ancak gaz mı bebek mi hep kararsız kaldım 21. Haftada ner olarak o olduğunu anlamıştım. Yakında bi kıpırtı gibi hissedilir
Gokkusagi53 Begumsen 20 22 haftaya kadar yolu vardı yanlış hatirlamiyosam eger ama tatlı biseyler ye sol tarafına uzan biseyler hissedeceksindir
Aylaa123 Begumsen ilk gebeliklerde 24. Haftaya kadar hissiyat olmaması normal biraz daha büyüdüğünde hissedersiniz . Benimde ilk gebeliğim 16+4 te hissetmeye başlamıstım