fato-21 Kızlar 35 haftalığım sancılarım çıktı doktor akciğer iğnesi vurup eve gönderdi bu geçer mi yoksa doğum yakınmı çünkü açılma vs yok
1_Pandackk fato-21 benimde sancım vardı iğne yapıldıktan 2 saat sonra doğuma alındım kişiden kişiye farklılık gösterir kimisi 40 haftaya kadar doguramiyor benim sancım vardı doğum başlamıştı 27 haftalık doğum yaptım
fato-21 1_Pandackk yaa benim karnım biraz aşağıya düştü kasığım ve belim ağrıyor herkes diyor bu iki haftada doğurursun