2 düşük bir kimyasal oldu şuan 21 haftalık hamileyim diğerleri 7 haftalıkken düşmüştü .son gittiğim doktor şeker ilacı verdi ve bu haftaya geldik şükür . Polikistik oversin dedi ama her ay düzenli yumurtluyorum adetim düzenli. hepsi doğal yolla gebeliklerimin. Genetik, pıhtılaşma sorunu yok baktırdım