Bugün 3 gün oldu kordon bağlatma ameliyatı oldum ama narkozdan boğazım dilim ve dudağım yara olmuş yutkunma da zorlanıyorum antibiyotik ve ağrı kesici var içiyorum ama yumuşamıyor ne yapmalıyım fikri olan var mı agrı nasıl geçer zaten ameliyat ım ağrıyo bide bu halim hiç kalmıyo