Herkese merhabalar 37+3 deyiz normalde enfeksiyon olan bir gebelik geçirdim en son 2 hafta önce doktora gittim ancak şu son iki gündür kasıklarımda ağırlık hissi ve böbrek ağrısı gibi sancım var hatta yatakta yatarken sağ ve sol dönüşlerde gözümden yaş geliyor bu hafta içerisinde de bir kez yeşilimsi katı bir akıntı geldi açıkçası bir yandan doğumdan çok korkuyorum bir yandan da istiyorum yoruldum çünkü böyle bir durum yaşayan var mı ya da yaşadığım şey normal mi tavsiyeniz nedir