SuEmbal Cisem21 Bugün randevum vardı gidemedim cuma günü gidicem bakalım hayırlısı benimde 6+0 eğer çok merak edersem dayanamazsam daha erkende gidebilir bilemiyorum😊
Meriel EbruDemir81 ay ne güzel darısı bana ve diğer bekleyenlere olsun. Hep sağlıkla gelsinler inşallah. Sizin kaç haftalık?
Htckbrkck Cisem21 5+6 haftalığız bugün gittim kese ve bebek göründü ama kalp atışını henüz duyamadık 10 gün sonrasına çağırdı doktor inşallah sağ Salim duyarız kalp atışını da