20 temmuz günü acilen kendi rızamla sezeryan olmak istedim. Tüm vücüt anastezi oldu.
Velhasıl çıktım odama geldim bebek iyi ama brnim karnım sancılarım çok ölüyorum o derece agrı çekiyorum, bunlar bu süreçte bende kan vs alıpta bi terik yapmadılar yaptıkları sadece etkili agrı kesicilerdi 3. Gün size yapılan tüm ilaçlar yapıldı çıkış yapmanız gerekiyor denildi ama agrım var dedim normal dediler neyse çıktık öylede…
Annem karşı yakada oturuyor ona geldim o baksın bana diye, eve gittik ama yok ben duramıyorum bu sancılardan tuzla devlete geçtik acil , batım vs çekildi dediler direk bagırsak düğünlenmesi enfeksiyon olmuşum,
Dogum yaptıgım doktor asistanıyla irtibat kuruyoruz sadece ulaştık diyor acil şafak hastanesine gelin gittik acilden giriş yaptırdılar çünkü hainler çünkü paralı tedaviymiş madem öyle başka yakada giderdim o kadar yol geldim neyse dedik ona da, ksrnımdan röntgen vs çekilcek ben kıvranıyorum giriş için para vermeniz lazım diyor yahu ben ölüyorum yatmışım zaten bu hastanede nereye kaçıcam vs verdik parayı aldılar içeri benegim yanımda aç susuz perişan annemde
Eşim benle ilgileniyor arada neuse bizi genel cerrah odaya aldı gördüler o yaptıklarını enfeksiyon bagırsak düğümü beni nasıl çıkardınız burdan diyorum bebim doktor anlaşmalı öyle gelip dogurttu beni,
Neyse ben yalvardım yakardım yok bir daha ameliyat olmam bu hastane kesin ölürüm vs demeye sonra doktor asistanıyla konuşuyor başka asistan ameliyat ücretiin biliyorlar mı vs diye eşim duydu alın ya derdiniz para diye cüzdanı yere attı,ben kavga etmr diyr ağlıyorum eşim bi yerde ağlıyor doktor sakinleştirmeye çalışıyor böyle igrenç bi yer görmedim yani. Beni acile aldım bi kaç serum vurdular çıkış yaptık yok sizden ğcret almicaz şimdi vs diyerek tutuştular ya ertesi gün dpgum yaptıran doktor tatile gitmişti benim dogum yaptırdıgı gün dogum yaptıran isim bile farklı çocuğumum atladı geldi tekrar gittik ertesi gün diyorum hocam naptınız bana böyle dersen kötü konuşurum dedi sen istedin sezeryan dedi ben böyle olsun istemedim ama karnım davul diyorum ödem diyor yahu bi kan testi vs alsana bi serum yazmış o da 1500 ₺ onu da ödedik bi bok olmadan çıktık o hastaneden ben ölüyorum hala, çam sakuraya geldik sonunda baktılar ettiler röbtgenler derken yatış verdiler agır enfeksiyon olmuşum bagırsaklarım kötü durumda yani demem o ki özele gittim mahvoldum kücücük yavrumdan kaç gündür ayrıyım ağlıyorum yemek yemem su içmem yasak mideme hortum saldılar ilaçlar agır antibiyotikler alıyorum sürekli uyuyorum dua edin bana, bağcılar şafak hastanesi pişmnalıktır özel doktoru eray balcan pişmanlıktır ben yaptım siz yapmayınn ..
DUALARINA İHTİYACIM VAR